معرفی امکانات جدید وبسایت

همزمان با ماه مبارک رمضان وبسایت رسمی محسن کدیور تسهیلات جدیدی در اختیار کاربران محترم قرار می دهد: 
 
اول. خبرنامه: کافی است در منتهی الیه ستون سمت چپ سایت ایمیل خود را وارد کنید تا مطالب جدید وبسایت به طور خودکار برایتان ارسال شود. آن دسته از کاربران داخل کشور که در باز کردن وبسایت مشکل دارند با این روش در جریان تازه های وبسایت قرار می گیرند بی آنکه به فیلترشکن نیازی داشته باشند.
 
دوم. دسته بندی بخش پرسش و پاسخها: در ستون سمت راست اگر روی عنوان «پرسش و پاسخ» کلیک کنید، به جای عناوین پرسش و پاسخها که به ترتیب زمان انتشار مرتب شده بود با عناوین بیش از سی دسته‌ی موضوعی روبرو می شوید. کلیه‌ی پرسش و پاسخهای موجود وبسایت در یکی از این دسته ها طبقه بندی شده است و مراجعه‌ی موضوعی را آسان تر کرده است. با انتخاب یکی از دسته ها موضوع مورد نظر و کلیه پرسشهای مرتبط با آن را با سرعت بیشتری  پیدا می کنید. این روش باعث می شود که کاربران محترم از ارسال پرسشهای تکراری اجتناب کنند و قبل از ارسال پرسش با مطالعه‌ی موضوع مورد نظر مطمئن شوند که این پرسش قبلا پاسخ داده نشده است. با توجه به کثرت پرسشهای هر دسته بتدریج موضوعات ریزتر خواهد شد. 
 
علاوه بر دو بخش جدید فوق کاربران می توانند از چند طریق دیگر مطالب مورد نظر خود را پیدا کنند:
۱. بخش جستجو در منتهی الیه سمت چپ 
۲. بخش آرشیو در ستون سمت چپ: در این بخش مطالب وبسایت به ترتیب زمانی سالانه قابل مراجعه است.
۳. در ستون سمت راست مطالب وبسایت بر اساس نوع مطلب (کتاب، مقاله، سخنرانی، مصاحبه، درس، نامه، پرسش و پاسخ، خبر و نقد و بررسی) در دسترس است. 
۴. در ذیل هر مطلب کلیدواژه های آن درج شده و با کلیک روی آنها می توان به موارد مرتبط دسترسی پیدا کرد.
    
لطفا هرگونه نارسایی مشاهده کردید سریعا ما را مطلع کنید. پیشنهادات و انتقادات خود را در هر چه بهتر شدن وبسایت با ما در میان بگذارید.
 
با تشکر فراوان 
وبسایت رسمی محسن کدیور