انتشار نسخه الکترونیکی کتابهای چاپ آلمان

انتشار نسخه الکترونیکی کتابهای چاپ آلمان

به دنبال انتقاد از نظام جمهوری اسلامی در خرداد ۱۳۸۸ بر خلاف قانون ممنوع القلم شدم. بلافاصله با اجازه ناشران یازده جلد از کتابهایم را به شکل مجانی در قالب پی دی اف در وبسایتم در اختیار هموطنان و دیگر فارسی زبانان قرار دادم، و تا اوایل بهار ۱۳۹۹ سیزده کتاب جدید به شکل مجانی در وبسایتم در قالب پی دی اف در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

در سفری به اروپا در بهار ۱۳۹۹ یکی از هم‌وطنان فرهنگ‌دوست مجرب در امر انتشارات خبر از تاسیس قریب الوقوع «نشر اندیشه‌های نو» در إسن آلمان داد. از خرداد همان سال با انتشار کتاب  حکمت‌ستیزی و بی‌اخلاقی این انتشارات افتتاح شد و تا کنون سه کتاب مرا به شکل شکیل و چشم‌نوازی منتشر کرده است: نورافشانی بر تاریک‌خانه خبرگان (شهریور ۱۳۹۹) و دوران معاضدت و معاونت (مهر ۱۴۰۰). کتاب چهارم هم زیر چاپ است و به امید خدا در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد: حقّ‌النّاس: اسلام نواندیش و حقوق بشر (ویرایش دوم).

اخیرا علاوه بر نسخه کاغذی نسخه الکترونیکی (ebook) سه کتاب یادشده تهیه شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. نسخه الکترونیکی سه مزیت بر نسخه کاغذی خصوصا برای هموطنان ساکن ایران دارد: یکی بهای نسخه الکترونیکی حدود یک سوم بهای نسخه کاغذی است. دیگر اینکه برخلاف نسخه کاغذی که دریافت کتاب از طریق پست چند هفته طول می کشد، نسخه الکترونیکی بلافاصله بدون فوت وقت در اختیار خریدار قرار گیرد. و از همه مهمتر با توجه به ممنوع القلمی نویسنده و ممنوع الانتشاری آثارش ارسال نسخه کاغذی کتابها از طریق پست جمهوری اسلامی ایران میسر نبود. برای دریافت نسخه الکترونیکی چنین مانعی نیست و علاقه‌مندان با واریز بهای کتاب بلافاصله به نسخه پی دی اف آن‌ دسترسی پیدا می کنند. امیدوارم با تسهیلات جدید دسترسی هموطنان و فارسی زبانان به کتابهای این‌جانب ساده‌تر و سریع‌تر صورت گیرد.

مشخصات سه کتاب الکترونیکی جدید به شرح زیر است:

حکمت‌ستیزی و بی‌اخلاقی: مجموعه آثار آقا علی مدرّس (کار مجمع عالی حکمت اسلامی) در بوته‌ی نقد. اِسِن آلمان: نشر اندیشه‌های نو، ۱۳۹۹، ۲۱۶ صفحه.

نورافشانی بر تاریک‌خانه‌ی‌ خبرگان: نظارت در نطفه خفه‌شده و فاجعه‌ی جداکردن مرجعیت از رهبری! مجموعه استیضاح خبرگان و رهبران جمهوری اسلامی (۱۳۷۰-۱۳۶۱)، دفتر اول. اِسِن آلمان: نشر اندیشه‌های نو، ۱۳۹۹، ۴۴۰ صفحه.

دوران معاضدت و معاونت: مناسبات خمینی و منتظری (تا شهریور ۱۳۶۵). مجموعه استیضاح خبرگان و رهبران جمهوری اسلامی (۱۳۷۰-۱۳۶۱)، دفتر دوم. نشر اندیشه‌های نو، ۱۴۰۰، ۵۵۸ صفحه.

طریق ارتباط با ناشر: نشر اندیشه‌های نو.