تبريك اعياد قربان و فطر ۱۳۸۷ به محضر استاد و پاسخ معظم له

بسمه تعالي

محضر مبارك شيخنا الاستاد فقيه مجاهد آيت الله العظمي منتظري دامت افاضاته

سلام عليكم

سلامتي و توفيق آن وجود شريف را از خداوند حكيم مسئلت دارم. عيد سعيد قربان كه عيد تقرب و دلدادگي به حضرت معبود است بر آن پيرو راستين حضرت ابراهيم خليل الرحمان (عليه السلام) تبريك عرض مي كنم. اميدوارم به بركت اين عيد اسلامي، حال مسلمانان در همه نقاط جهان از سوي مقلّب القلوب و الابصار به احسن حال تقلّب يابد، و ايرانيان نيز بجاي تنگ نظري و قشري گري رسمي بنام شريعت، شاهد جمال و سعه صدر اسلام رحماني باشند.

موقع را مغتنم شمرده، تأسف عميق خود را از ادامه تضييقات و فشار بر بيت و شاگردان آن مرجع عاليقدر اعلام مي دارم. احكام شداد و غلاظ زندان، تبعيد و ممنوع القلمي حجت الاسلام مجتبي لطفي (مسئول اطلاع رساني دفتر معظّم له) از سوي دادگاه غير قانوني ويژه روحانيت، بدون حضور هيأت منصفه، به گونة غير علني و بر اساس اتهاماتي غير موجّه سند ديگري بر تجاوز نهادينة حكومت به حقوق ملّت مصرح در اصول متعدّد قانون اساسي جمهوري اسلامي است.

شعار هاي عدالت و آزادي «آزادترين حكومت جهان» با زندانياني از قبيل حجج اسلام هادي قابل و مجتبي لطفي و شيوه مواجهه با اعتراضهاي مسالمت جويانه دانشجويان، معلّمان، كارگران، زنان، و اقليّت هاي مذهبي، ديني و قومي محك مي خورد. همچون آفتاب روشن است كه مرجعيت مستقل شيعه كماكان مقتدرترين و نافذترين نهاد مدني ايران دربرابر ظلم، غدر، استبداد و قانون ستيزي حاكمان بوده و دفاع مستمر آن فقيه اهل بيت (ع) از فريضه قرآني امر به معروف و نهي از منكر، رحمت نبوي و دادگري علوي همچون خاري در چشم ارباب قدرتِ نظارت گريز غيرِ پاسخگو است.

استدعا دارم اين شاگرد كوچك خود را در مواقع استجابت دعا بويژه در عصر عرفه از دعاي خير فراموش نفرمائيد. عزّت عالي مستدام باد.

محسن كديور

دانشگاه ويرجينيا ، ۱۷ آذر ۱۳۸۷

———————————————–

باسمه تعالي

پس از سلام و تبريك متقابل و تشكر از جناابعالي، سلامت و سعادت و موفقيت شما را از خداي بزرگ و مهربان مسئلت مي نمايم.

۲۰ آذر ۱۳۸۷

حسينعلي منتظري

______________________________________

باسمه تعالي

محضر مبارك عالم مجاهد شيخنا الاستاد حضرت آيت الله العظمي منتظري دام ظله

سلام عليكم

سلامتي، عزت، و سربلندي آن وجود شريف را از ايزد متعال مسئلت دارم.

عيد سعيد فطر را به آن فقيه اهل بيت تبريك عرض مي كنم. اميدوارم به بركت اين عيد بزرگ خداوند دلهاي ما را به خود نزديكتر گرداند.

آنچه در روزهاي اخير از مسولان بلندپايه نظام در اين ديار شنيده شد، اين پندار را در ما ايجاد كرد كه نكند ما شهروند سوييس يا فلسطين بوده ايم و خود خبر نداشته ايم. آنچه غائب بود منافع ملي ايران بود و بس. آنگاه كه مصلحت نظام (كه عبارت اخراي مصلحت حفظ قدرت شخصي باشد) بتواند عباداتي از قبيل نماز و روزه را هم تعطيل كند، چرا تيزاب اين مصلحت نتواند ارزشهاي مسلم اخلاقي از قبيل «صداقت» را تا اطلاع ثانوي تعطيل كند؟ امروز مسئولان جمهوري ولائي وقيحانه دروغ مي گويند و از خدا نمي ترسند و از خلق خدا خجالت نمي كشند

اميدوارم اين شاگرد كوچك خود را در اوقات استجابت دعا فراموش نفرمائيد

عزت عالي مستدام باد

دانشگاه ويرجينيا، شارلوتسويل

محسن كديور

دهم مهر ۱۳۸۷

———————————————–

باسمه تعالي

السلام عليكم و رحمة الله، پس از سلام و تحيت و تبريك متقابل، از نبود جنابعالي در كشور و عدم تحمل مسئولين امثال شما افراد باارزش را بسيار متأسفم، خدا انشاء الله آنان را متنبه سازد تا در راه مصالح عاليه كشور و مردم دل سوزانه قدم بردارند.

و السلام عليكم و التمس الدعاء من ساحتكم

۴ شوال ۱۴۲۹ – ۱۳ مهر ۱۳۸۷

حسينعلي منتظري