مرداد ۱۳۸۸

سخنرانی

آخرالزمان و عدالت گمشده

الف. ویژگی‌های آخرالزمان در قرآن کریم در سه نکته قابل تلخیص است: یک. صالحان متقی که قبلا تحت ستم بوده اند پیشوایان زمین خواهند بود. دو. ارزشهای اصیل دینی و امنیت در جهان برقرار خواهد شد. سه. در آن دوران همه‌ی مؤمنان صالح خلیفه‌ی خدا در زمین و وارثان زمین خواهند بود.
از این نکات می‌توان به «مهدویت نوعی» تعبیر کرد. در قرآن کریم کلمه‌ای درباره «مهدویت شخصی» بحث نشده است. ب. آنچه از سنت متواتر پیامبر (ص) و ائمه (ع) درباره‌ی آخرالزمان و مهدویت بدست می‌آید سه نکته زیر است: یک. در آخرالزمان مناسبات انسانی عادلانه خواهد بود و زمین از عدالت و قسط پرخواهد شد آنچنان‌که قبلا از ظلم و جور آکنده بوده است. دو. در آخرالزمان دین ازاین سه امر پاکیزه می‌شود: تحريف الغالين، انتحال المبطلين و تاويل الجاهلين. (تحريف غالیان، حيلۀ فريب‌كاران و تأويل جاهلان) سه. آخرالزمان دوران رفاه و فراوانی نعمت‌های خداوند برای همه‌ی مردم خواهد بود. تشیع باید از رویکرد بی‌پایه‌ی جمکرانی پاکیزه شود.

تنفیذ در مسجد ضرار

برخلاف فرمایش آیت الله خامنه ای جنبش سبز ملت ایران «تقلید مغلوط انقلاب ۵۷» نیست، بلکه تأسی آگاهانه به انقلاب مردمی ای است که با رهبری مغلوط ایشان از مسیر اصلی منحرف شده است. آنچه مغلوط بوده و هست، شیوه مدیریت و کشورداری ایشان است که به بحران ملی و خسارت جانی، مالی و آبروئی ایران منجر شده است. ایشان با تمسخر، جنبش سبز ملت ایران را «کاریکاتور انقلاب اسلامی» خطاب کردند. اما برخلاف نظر ایشان، ما کاریکاتور انقلاب نیستیم، ما ادامه منطقی انقلابیم، که به دنبال تحقق اهداف انقلاب اما با روش اصلاح طلبانه و بدور از خشونت می خواهیم عرصه سیاست کشورمان را از طاغوتها، مستکبران، دیکتاتورها و مدعیان الوهیت پاکسازی کنیم.

رضایت مردم

People’s Consent “All the people of Iran are the owners of Iran” by Ari Siletz ۰۴-Aug-2010 Before his 15 Shaban sermon on the occasion of

نقد و بررسی

سه کذب در یک پاراگراف از کیفرخواست

نویسندگان کیفر خواست دادگاه مضحک، تلخ، تأسف بار و فاقد اعتبار دو روز قبل که با هدف جُرم‌سازی علیه عدّه‌ای از رجال سیاسی شریف این کشور تهیّه دیده در کنار آسمان و ریسمان بر هم بافتن‌های متعدد، از سفر یورگن هابرماس فیلسوف نامدار آلمانی به ایران نیز سخن به میان آورده‌اند و پای افرادی را به میان کشیده‌اند و چنین گفته‌اند: دعوت از هابرماس به ایران در سال ۸۱ نیز با همین هدف (حاکم کردن سکولاریسم در ایران) صورت می‌پذیرد و در جلسه‌ای محرمانه در منزل آقای کدیور با حضور افرادی مانند حجّاریان و محمد مجتهد شبستری تشکیل شد به دقّت روند سکولاریزاسیون در ایران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای جدید ارائه می‌شود…»[۱].در خبر فوق سه کذب محض وجود دارد.

من به پشتيباني این ” دولت” توي دهن ” ملت” مي زنم، (انتخابات، اسلام سبز و اسلام سیاه)

در اسلام سیاه، به جای رای گیری و انتخاب، روی بیعت تاکید می‏شود و لذا ما شاهدیم که رسانه‏های دولتی ایران پس از هر انتخابات، شرکت مردم را بیعتی دوباره با نظام می‏خوانند. حال آنکه اسلام سبز سازگار به دموکراسی و حقوق مردم است