نسخه جدید وبسایت

 

 

همزمان با عید سعید فطر از امروز نسخه جدید وبسایت بالا آمد. تشکر فراوان از دوستان فنی که علیرغم مشغله فراوان این مهم را در موعد پیش بینی شده میسر کردند.

اهم موارد جدید به شرح زیر است:

۱- مهمترین کارکرد نسخه جدید در موبایل است. با توجه به اینکه اکثر کاربران از موبایل یا تبلت استفاده می کنند، طراحی جدید متناسب با صفحه موبایل انجام شده که البته در دسک‌تاب هم کارائی خود را دارد.

۲- طراحی و رنگ صفحه اول و صفحات داخلی تغییر کرده است.

۳- کارائی بخش بایگانی با سه قابلیت بایگانی ماهانه، سالانه و ده ساله افزایش یافته است.

۴- بخش جستجوی وبسایت با اضافه شدن جستجوی پیشرفته (گوگل) بیشتر شده است.

۵- صفحه جدیدی به نام راهنمای وبسایت به آن اضافه شده که در آیکن های بالای صفحه بین خانه و زندگی‌نامه قابل دسترسی است.

۶- در مطالب منتشره قبلی به میزانی که فرصت باشد پالایش و نظم جدیدی صورت خواهد گرفت. فعلا از صفحه آراء فقهی آغاز شده است. بعد کلیه نقد و بررسی‌ها به صفحه نقد منتقل و تحت زیرعنوان‌های آن مرتب می شود. مطلبی حذف نمی شود، اما نحوه درج مطالب مرتب تر و سهل الوصول تر خواهد بود.

۷- در نسخه جدید چکیده مطالب بسیار کوتاه تر از نسخه قبلی پیش بینی شده است.

۸- مطالب جدیدی خصوصا در حوزه ترجمه آثار (آلمانی، ترکی و اندونزیایی) وبسایت اضافه خواهد شد، و وبسایت عربی نیز به امید خدا در سال جاری افتتاح خواهد شد. نکات دیگری هم هست که بتدریج با کاربران گرامی در میان گذاشته خواهد شد.

چگونه می توانید کمک و همکاری کنید؟

اگر در نسخه جدید وبسایت چه در موبایل چه در دسک‌تاب مشکل یا نارسایی مشاهده کردید لطفا مورد را سریعا با ایمیل خبر دهید. از گذاشتن کامنت در شبکه های اجتماعی خودداری فرمایید. به ایمیلهای شما سریعا پاسخ داده می شود و نتایج  عملی تذکرات، انتقادات و پیشنهادات‌تان را در حد مقدور به سرعت مشاهده خواهید کرد. تماس مستقیم شما که حرامیان نتوانسته اند قطعش کنند از نعمتهای الهی است.

مرا با پیشنهادات، تذکرات و انتقادات خود و از همه مهمتر دعای خیرتان یاری کنید.

 

با تشکر فراوان

۱۵ خرداد ۱۳۹۸