پیام قدردانی

پیام قدردانی

تشکر از پیامهای تسلیت و حضور در مراسم ترحیم پدرم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

از جانب سرکار مادرم، خود و دیگر اعضای خانواده وظیفه می دانم از کلیه بستگان و دوستانی که در مراسم تشییع و تدفین مرحوم پدرم منوچهر کدیور در شیراز و مجالس ترحیم در شهرهای شیراز، فسا و تهران شرکت کردند خصوصا آقای هادی قابل که برادری کرد و در غیاب من بر جنازه پدرم نماز خواند و سخنران مجلس ترحیم در مسجد دانشگاه شیراز بود، آقای مسلم امینی نژاد سخنران مجلس ترحیم مسجد جامع فسا، دکتر علی اصغر مصلح و دکتر هادی خانیکی سخنرانان مجلس ترحیم در تالار گلزار هتل لاله تهران صمیمانه تشکر کنم.

آقای احمد منتظری از طرف بیت استاد منتظری، نهضت آزادی ایران، مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، انجمن محققان و مدرسان روحانی اصفهان، بیش از پانصد نفر از علما و فعالان سیاسی مدنی، سازمان پژوهشگران ایرانی سبزاندیش (سپاس)، هیأت امنای مؤسسه نور و دانش (نیویورک)، جمعی از نواندیشان دینی؛ و آقایان سید محمد خاتمی (رئیس جمهور اسبق)، سعید حجاریان و علیرضا علوی تبار، اردشیر امیرارجمند، اکبر گنجی، احمد عابدینی، مهدی نصیری، بیژن عبدالکریمی، و محمدجواد اکبرین و خانم منصوره حسینی یگانه در پیامهای کتبی جداگانه در شبکه‌های اجتماعی؛ و حزب توسعه ملی ایران اسلامی، و آقایان محمداسماعیل صلاحی (محبوب‌علی‌شاه)، سیدحسین مرعشی، محمدعطریان‌فر، عمادالدین باقی، محمد قوچانی وامیر اقتناعی در سه پیام جداگانه در مطبوعات درگذشت پدرم را تسلیت گفتند. اینکه غالب پیام‌های تسلیت امکان انعکاس در مطبوعات نیافته است، از جلوه های میزان آزادی در کشور است.

جمع کثیری از شخصیتهای فکری، دینی، مدنی و سیاسی در پیامهای خصوصی کتبی یا شفاهی محبت کرده درگذشت پدرم را تسلیت گفتند. از بردن نام آنها معذورم. از همگی صمیمانه تشکر می‌کنم. به دلایلی تنها به ذکر دو نام اکتفا می کنم: آقای محمد مجتهد شبستری و خانم دکتر صدیقه وسمقی.

جمع بسیار زیادی از دوستان گرامی در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، فیس بوک، و توئیتر (ایکس) این مصیبت را تسلیت گفتند. از اینکه موفق به پاسخ مورد به مورد نیستم عذرخواهی کرده از محبت تک تک این عزیزان و دعای خیر آنها در حق پدرم تشکر می کنم. خدا رفتگان همگی را رحمت کند.

در هر سه مجلس ترحیم، سروران فراوانی از شخصیتهای فکری، دینی، سیاسی، اجتماعی و مدنی بر این بنده و دیگر اعضای خانواده منت گذاشتند و با قدوم خود مجالس ترحیم را منور کردند و برای مرحوم پدرم فاتحه خواندند. از تک تک این سروران تشکر می کنم.

اگر در فهرست بالا نامی از قلم افتاده است، عذرخواهی می‌کنم.

خداوند همه رفتگان را رحمت کند.

محسن کدیور